دیدار با حجت الاسلام و المسلمین ابوالفتح غفاری جانباز معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و دکتر اکبر احمدی در اعیاد شعبانیه و به مناسبت روز جانباز با حجت الاسلام و المسلمین ابوالفتح غفاری جانباز معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دیدار کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و دکتر اکبر احمدی چهارشنبه 25 بهمن در اعیاد شعبانیه و به مناسبت روز جانباز با  حجت الاسلام و المسلمین ابوالفتح غفاری جانباز معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دیدار کردند.

در این دیدار دکتر مقیمی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از زحمات و تلاش‌های خالصانه حجت الاسلام غفاری در اشاعه ارزش‌های فرهنگی ایثار و شهادت تجلیل کرد.

حجت الاسلام غفاری نیز پس از خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه از تلاش دفتر ایثارگران به ویژه مدیریت قوی و پرتلاش دکتر مقیمی در حوزه‌های مختلف امور ایثارگران تقدیر کرد.

وی افزود: ایثارگرانی که خالصانه و جهادی تلاش می کنند با فاصله گرفتن از دنیای تظاهر در مسیر الهی با گام‌های بلند طی می کنند.

حجت‌الاسلام غفاری بیان خاطرات خود از شهدا در دوران دفاع مقدس، با اشاره به آیه 169 سوره آل عمران بر حضور زنده و تاثیر گذار شهدا تاکید کرد و چند نمونه از حضور تاثیرگذار شهدا در زندگی خانواده و اطرافیان خود را از قول خانواده انان مثال زد .

مدیر سایت
تهیه کننده:

مدیر سایت

متن استاتیک شماره 1364 موجود نیست