نشست صمیمانه مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران با هیئت‌علمی و کارکنان ایثارگر دانشکده بهداشت به مناسبت هفته دفاع مقدس

مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران و همراهان به مناسبت هفته دفاع مقدس با ایثارگران دانشکده بهداشت دیدار کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت امور ایثارگران، این نشست روز چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ به میزبانی دکتر کاظم ندافی رئیس دانشکده بهداشت، دکتر مهدی ناطق پور معاون دانشجویی و فرهنگی، دکتر عباس استاد تقی زاده معاون اداری - مالی، اعضای هیئت‌علمی ایثارگر، مسئول امور ایثارگران دانشکده و جمعی از فرزندان شهدا و ایثارگران دانشکده بهداشت برگزار شد.

در این جلسه دکتر مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع‌الاول، آغاز سال تحصیلی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس از میزبانی ریاست دانشکده و حضور ایثارگران دانشکده در این جلسه قدردانی کرد و گفت: هفته دفاع مقدس، هفته یادآوری دلاوری‌ها و ازخودگذشتگی‌های ایثارگران است؛ لذا به همه شهدای قبل انقلاب، انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعین حرم، سلامت و شهدای مقاومت ادای احترام می‌کنیم و از دلاوری‌ها و از خودگذشتگی‌ها شما عزیزان را در هشت سال دفاع مقدس قدردانی می‌کنیم.  

دکتر مقیمی در ادامه با اشاره به اهمیت بهداشت گفت: نقش مؤثر و پررنگ بهداشت و دانشکده بهداشت در زمان جنگ برای کاهش تلفات جنگ بر کسی پوشیده نیست. همان‌طور که می‌دانید در زمان جنگ جهانی اول به‌خاطر اپیدمی‌ها حدود سه میلیون جمعیت انسانی جان خودشان را از دست دادند؛ ولی در دفاع مقدس به‌خاطر حضور و ایثار پیش‌کسوتان در حوزه‌های مختلف بهداشت، شاهد هیچ نوع همه‌گیری که باعث مرگ انسان‌ها شود نبودیم. موفقیت‌های چشمگیری که شما در حوزه‌های مختلف بهداشت، واکسیناسیون و در دوره پاندمی دوران کرونا داشتید قابل‌ستایش است و زبان ما از بیان آن خدمات ارزشمند قاصر بوده و قادر به قدردانی در شأن شما نیستیم.

سپس حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفتح غفاری معاون نماینده نهاد رهبری با اشاره به سوره عادیات گفت: ایثارگر و رزمنده در نزد حق‌تعالی بسیار مقام والایی دارد و همه ما مدیون زحمات شما عزیزان هستیم.

در ادامه دکتر ندافی ضمن خیرمقدم به دکتر مقیمی و همراهان از مدیریت امور ایثارگران از حضور اعضای هیئت‌علمی و کارکنان ایثارگر دانشکده در این جلسه تشکر کرد و گفت: بنده شاهد تلاش اساتید و همکاران ایثارگر در آن زمان که یادگار آن دوران دفاع مقدس هستند، بوده‌ام که با فعالیت‌های علمی به جبهه‌ها کمک می‌کردند و حضور فعال داشتند. وی ابراز امیدواری کرد که با استمرار این توانمندی‌ها بتوانیم نقش خودمان را به طور مستمر ایفا کنیم.

پس از آن ایثارگران حاضر در جلسه مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کرده و از این مدیریت درخواست مساعدت کردند.

دکتر مقیمی ضمن پاسخگویی به درخواست‌های مطرح شده، از ایثارگران دانشکده برای شرکت در اردوی بازدید از موزه دفاع مقدس که به مناسبت گرامیداشت این هفته برنامه‌ریزی‌شده دعوت کرد و افزود: ما در مدیریت امور ایثارگران پذیرای عزیزان ایثارگر هستیم و تا جایی که قوانین اجازه دهد در این مدیریت پیگیر مطالبات شما عزیزان خواهیم بود.

در پایان و با اهدا هدایایی از ایثارگران این دانشکده تقدیر و تشکر به عمل آمد.

حمیده شفاعی
نویسنده:

حمیده شفاعی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *