در کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی ایثارگران در مورد برنامه‌های اردوی رابطین ایثارگران و مراسم روز جانباز بحث و تبادل نظر شد

در کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی ایثارگران در مورد اردوی مشهد مقدس برای رابطین ایثارگر واحدها و اعضای کمیته‌های شش‌گانه دفتر امور ایثارگران برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان در ۲۴ بهمن به مناسبت روز جانباز بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، جلسه کمیته فرهنگی و اطلاع‌رسانی  ۲۶ دی 1402 در سالن جلسات دفتر ایثارگران تشکیل شد.

این جلسه با حضور دکتر محسن پرویز رئیس کمیته فرهنگی و هیئت‌علمی دانشکده پزشکی و اعضای کمیته حجت‌الاسلام ابوالفتح غفاری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، دکتر منصور کشاورز هیئت‌علمی دانشکده پزشکی، دکتر پروین مجدی نسب رئیس اداره فراورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل معاونت غذا و دارو، دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، مدیر امور ایثارگران و ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر، دکتر سید رضا حسینی سده معاونت امور دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار گردید.

در این جلسه مباحث زیر مورد بحث و بررسی قرار گرفت:

۱-برگزاری اردوی مشهد مقدس برای رابطین ایثارگر واحدها و اعضای کمیته‌های شش‌گانه دفتر امور ایثارگران.

اجرای این برنامه از تاریخ ۴ تا ۶ اسفندماه سال جاری در هتل اسپادانا مشهد مقدس به مدت سه روز پیش‌بینی شده است. پیشنهادات حاضرین در جلسه شامل مباحثی اخلاق، مهدویت، سواد رسانه و هوش مصنوعی بود و نیز برنامه حرم‌شناسی (آشنایی با حرم رضوی و اماکن متبرکه در حرم رضوی) با همکاری بخش تبلیغات آستان قدس رضوی پیشنهاد شد.

۲- برگزاری مراسم تجلیل از جانبازان در ۲۴ بهمن به مناسبت روز جانباز:

 این برنامه که مصادف با چهارم شعبان میلاد حضرت ابوالفضل‌العباس (ع) و روز جانباز در تالار دارالفنون سازمان مرکزی دانشگاه برگزار خواهد شد. نظرات پیشنهادی در مورد محتوای این مراسم در قالب دعوت خاطره‌گویی توسط جانبازان، بیان مشکلات و مسائل جانبازان در حضور اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه، گفتگو با جانبازان گران‌قدر و تهیه کلیپ از آنها و بارگذاری در سایت روابط‌عمومی و نیز اهدای لوح تقدیر به همسران جانبازان به‌منظور قدردانی از سال‌ها زحمات و فداکاری‌های آنان و اهدای هدایایی ویژه فرزندان معزز آنها جمع‌بندی شد.

در پایان این جلسه دکتر مقیمی ضمن ارائه گزارشی از اردوی موزه ملی ایران در جمعه ۲۲ دی، از برگزاری اردوی بازدید از برج میلاد در تاریخ ۵ و ۶ بهمن خبر داد.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

متن استاتیک شماره 1364 موجود نیست