دیدار مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در امور ایثارگران، با دکتر جوانبخت رزمنده دوران دفاع مقدس و رئیس دانشکده تغذیه

در ادامه دیدارهای دوره ای با ایثارگران، مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در امور ایثارگران، با دکتر جوانبخت رزمنده دوران دفاع مقدس و رئیس دانشکده تغذیه دیدار کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به اتفاق همراهان چهارشنبه 13 تیر با دکتر محمدحسن جوانبخت رئیس دانشکده علوم تغذیه و رژیم شناسی دانشگاه علوم پزشکی تهران دیدار کردند.
در این دیدار که در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت، دکتر مقیمی ضمن تجلیل از مقام شامخ ایثارگران یکی از وظایف مدیریت امور ایثارگران را دیدار با ایثارگران دانست.
وی تأکید کرد ایثارگران پرچم‌دار توسعه فرهنگ ایثار و شهادت و علم‌دار توسعه علم دانش هستند و خوشبختانه در کشور ما مرجع ایثارگران هستند.
سپس دکتر جوانبخت از حضور مشاور رئیس دانشگاه و همراهان در دانشکده علوم تغذیه تشکر و قدردانی کرد. وی در مورد فعالیت‌های جاری دانشکده گفت: توسعه رشته‌های جدید در مقطع تحصیلی phd (تغذیه کودکان و تغذیه سالمندان) و دکترای حرفه‌ای تغذیه و همچنین ایجاد کلینیک تغذیه از جمله برنامه‌هایی‌ست که در حال انجام است. در پایان این دیدار مشاور ریاست دانشگاه در امور ایثارگران از خدمات و مساعدت‌های دکتر جوانبخت خصوصاً در موضوع توجه به ایثارگران دانشکده با اهدای هدیه‌ای قدردانی کرد.

.

حمیده شفاعی
نویسنده:

حمیده شفاعی