دیدار مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در امور ایثارگران با علی روزبهانی جانباز دوران دفاع مقدس

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در امور ایثارگران و همراهان با علی روزبهانی مدیر گزینش دانشگاه و جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و مدیر امور ایثارگران و همراهان، شنبه دوم تیر1403 با علی روزبهانی مدیر گزینش دانشگاه علوم پزشکی تهران و جانباز هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

در این دیدار که در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفت، دکتر مقیمی ضمن تجلیل از مقام شامخ ایثار و ایثارگری گفت: وظیفه مدیریت امور ایثارگران دیدار و عرض ارادت به ایثارگران گمنام دانشگاه چون شماست و بابت تأخیر در این دیدار عذرخواه هستیم.

روزبهانی پس از قدردانی از این دیدار گفت: لطف مدیریت امور ایثارگران همیشه مشمول حال بنده شده است.

وی ضمن ارائه گزارش آماری از فعالیت‌های مجموعه گزینش دانشگاه در سال گذشته و دو ماه ابتدا سال جاری، در مورد مساعدت‌های صورت‌گرفته برای مراجعه‌کنندگان به‌ویژه ایثارگران توضیحاتی داد و افزود: سرلوحه فعالیت‌های این مرکز صداقت، وجدان کاری و حفظ حریم شخصی مراجعه‌کنندگان بوده و به حمدالله با وجود حجم بالای مراجعه‌کنندگان و فعالیت‌های این مرکز، مدت‌زمان پاسخ‌گویی به استعلامات از 90 روز کاری تعیین شده توسط قانون، به 21 روز برای عموم مراجعین و 15 روز برای ایثارگران معزز و خانواده آنها و فرزندان شهدای گران‌قدر تقلیل پیدا کرده است و به همین خاطر توانستیم رتبه اول را در سطح وزارتخانه و کشور کسب کنیم.

در  پایان مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران ضمن تشکر از فعالیت و مساعدت‌های انجام شده برای جذب و استخدام ایثارگران دانشگاه با اهدای هدیه‌ای از مدیر گزینش دانشگاه تقدیر کرد.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

متن استاتیک شماره 1364 موجود نیست