دیدار مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در امور ایثارگران با دکتر رضا عسکری، آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس

مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران با دکتر رضا عسکری آزاده سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس و پزشک متخصص اعصاب و روان بیمارستان ضیاییان دیدار کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به همراه دکتر اکبر احمدی با دکتر رضا عسکری آزاده سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس و پزشک متخصص اعصاب و روان بیمارستان ضیاییان دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ با حضور مسئول ایثارگران بیمارستان در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و به‌منظور تجلیل از آزاده گرامی دکتر رضا عسکری برگزار گردید.

دکتر مقیمی ضمن پاسداشت هفته دفاع مقدس از رشادت‌ها و جانبازی‌های آزادگان در دوران اسارت یاد کرد و گفت: آزادگان نشان غیرت، عظمت و عزت برای کشور ما هستند، چرا که با الهام از اسوه صبر و استقامت حضرت زینب (س) ایرانی سربلند ساختند. وظیفه ما و همه ملت است که قدردان شما باشیم و یاد و خاطره آن ایثارگری‌ها را زنده نگه داریم.

رزاقی مسئول ایثارگران بیمارستان از همکاری این آزاده عزیز در فعالیت‌های جهادی و ویزیت‌ها رایگان در دوره‌های مختلف تشکر کرد.

 دکتر عسکری از توجه و زحمات دکتر مقیمی دکتر احمدی تشکر و قدردانی کرد.

در پایان این دیدار دکتر مقیمی با اهدای لوح و هدیه از تنها آزاده معزز بیمارستان ضیاییان تجلیل کرد.

حمیده شفاعی
Author:

حمیده شفاعی

تصاویر

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings