دیدار مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران با آزاده سرافراز دکتر کورش محسنی

مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی با دکتر کورش محسنی آزاده دوران دفاع مقدس در بیمارستان بهارلو دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت ایثارگران، مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ با دکتر کورش محسنی آزاده دوران دفاع مقدس در بیمارستان بهارلو دیدار و گفتگو کرد.

 این دیدار با حضور دکتر سیامند انوری مدیر بیمارستان، دکتر علیرضا فروغی رئیس مرکز تصویربرداری بیمارستان، دکتر اکبر احمدی از همکاران دفتر ایثارگران، پروانه مالمیر مسئول ایثارگران بیمارستان و چند نفر از ایثارگران به‌منظور تجلیل از آزاده گرامی دکتر کورش محسنی برگزار شد.

دکتر مقیمی ضمن پاسداشت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی این روز را نقطه عطفی در تاریخ دوران دفاع مقدس بر شمرد و گفت: ۲۶ مرداد روز بازگشت به میهن اولین گروه از آزادگان اسیر به دست قساوت صدامیان بود. روزی که مردم ما شما آزادگان اسوه‌های صبر و بردباری را در حلقه مهر خود در آغوش گرفتند، بر دوش خود نهادند و بر بالای سر بردند و از آن روز تاکنون هم شما جایگاهتان بالای سر ملت ایران است؛ چرا که با الهام از اسوه صبر و استقامت حضرت زینب (س) ایران را سربلند کردید و غیرت، غرور و مردانگی را باز تعریف کردید.

در ادامه دکتر محسنی هم از دکتر مقیمی و دکتر احمدی و حاضرین در جلسه تشکر و قدردانی کرد. در پایان این دیدار دکتر مقیمی با اهدای لوح و هدیه از تنها آزاده بیمارستان بهارلو تجلیل کرد.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *