اردوی راهیان انقلاب اسلامی ویژه ایثارگران معزز برگزار شد

اردوی خانوادگی راهیان انقلاب اسلامی با حضور ایثارگران معزز دانشگاه و خانواده‌های آنها در حسینیه جماران برگزار گردید.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از ایثارگران دانشگاه، اردوی خانوادگی ایثارگران پنجشنبه مورخ 24/03/1403 با حضور کارکنان و اعضای هیئت‌علمی دانشگاه و خانواده‌های آنان برگزار گردید.

 این اردو ساعت 9 صبح در روضه الشهدا و در جوار مزار شهدای گمنام جنگ تحمیلی، با قرائت زیارت پر فیض عاشورا توسط حاج آقا اشتیاقی از رزمندگان دوران دفاع مقدس شروع شد و با برگزاری مسابقات ورزشی دارت و طناب کشی تا ساعت 30/10 در بوستان جماران ادامه پیدا کرد. پس از انجام مسابقات ورزشی، ایثارگران از موزه حجت الاسلام اکبر هاشمی رفسنجانی بازدید کرددند. این موزه که در محل زندگی نامبرده و در جنب حسینیه جماران است در سه طبقه مجزا به زندگی کودکی، نوجوانی، جوانی و دوران مسئولیت‌های مختلفی که در زمان حیات حضرت امامره و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای داشته است پرداخته شد.

سپس این اردو بازدیدکنندگان از موزه امام خمینی(ره)، حسینیه جماران و بیت رهبر فقید انقلاب حضرت امام خمینی(ره) بازدید کردند و از نزدیک در جریان دیدارها و ملاقات‌های امام خمینی(ره) با سران کشورهای دیگر و مسئولین داخلی وقت قرار گرفتند.

در ادامه بعد از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در حسینیه جماران، برنامه اردو در مرکز تفریحی، ورزشی و فرهنگی جماران با قرائت آیاتی کلام‌الله مجید و پخش چند کلیپ از فعالیت‌های مدیریت امور ایثارگران و ترغیب ایثارگران به شرکت در انتخابات با جملاتی از مقام معظم رهبری ادامه پیدا کرد.

دکتر احسان مقیمی مشاور ایثارگران رئیس دانشگاه ضمن تشکر و قدردانی از حضور ایثارگران در این برنامه، به برگزاری دوره‌های علمی و مهارت‌های زندگی این مدیریت اشاره کرد و تأکید کرد، این دوره‌ها در هفته یک روز به‌صورت آنلاین و در فضای اسکای‌روم برگزار می‌شود و از حاضرین دعوت به شرکت و بهره‌مندی از موضوعات و مطالب این کارگاه‌ها نمود.

وی همچنین با اشاره به امکانات اقامتی دانشگاه در شهرهای مختلف کشور گفت: در صورت تمایل به استفاده  از تسهیلات اقامتی درخواست‌های خود را به مدیریت ایثارگران ارسال نمایید تا اقدامات بعدی جهت استفاده از این امکانات فراهم شود  

در پایان، برنامه اردو با اهدا جوایز به برندگان مسابقات برگزار شده و همچنین هدایایبه کودکان حاضر در این اردو و پذیرایی از حاضران خاتمه یافت.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

متن استاتیک شماره 1364 موجود نیست