دیدار دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران و هیئت همراه با ایثارگران بیمارستان رازی

دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران و همراهان به مناسبت بزرگداشت روز شهدا با ایثارگران بیمارستان رازی دیدار کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران و مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و دکتر اکبر احمدی و حمیده شفاعی به مناسبت ۲۲ اسفند بزرگداشت روز شهدا با ایثارگران بیمارستان رازی دیدار کردند.
در این جلسه که به میزبانی ریاست بیمارستان دکتر شاهین حمزه لو و مهندس جواد دهبسته، جانبازان و فرزندان شهدا برگزار شد، دکتر حمزهلو پس از خوشامدگویی به دکتر مقیمی و همراهان از امور ایثارگران دانشگاه به همکاران ایثارگر شاغل در بیمارستان رازی خیرمقدم گفت و افزود: ما در خدمت بزرگوارانی هستیم که علاوه بر ایثارگری‌های خود و پدرانشان در دوران دفاع مقدس، با تعهد حرفه‌ای و ایثار در محیط حرفه آی خود الگو و نمونه خوبی برای سایر همکاران هستند و این‌گونه ارزش‌های ایثار و شهادت را در محیط کار خود اشاعه می‌دهند.

مهندس دهبسته نیز پس از عرض خیرمقدم و تشکر از پذیرش دعوت بیمارستان رازی گفت: من خود به‌عنوان فرزند ایثارگر و کسی که پدرم در دوران دفاع مقدس حضور داشتند و عدم حضورشان در خانواده و انتظار خبر شهادت ایشان می‌توانم تا حدودی این مسائل را درک کنم. این که چه ایثار و ازجان‌گذشتگی‌ها اتفاق افتاده و خانواده ایثارگران هم پس از شهادت عزیزانشان چه سختی‌هایی تحمل کردند تا ما امروز در امنیت و آرامش باشیم. هیچ‌وقت نباید فراموش کنیم توسعه و پیشرفت ما مرهون ایثارگری و جانبازی ایثارگران و خانواده آنان است.

سپس دکتر مقیمی از تشکیل جلسه و میهمان‌نوازی مدیریت بیمارستان رازی و حضور ایثارگران در این جلسه تشکر کرد و گفت: پیشاپیش فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک عرض می‌کنم و ان‌شاءالله همه ما بتوانیم از برکات معنوی این ضیافت الهی بهره ببریم. همچنین پیشاپیش فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ و بهار طبیعت را تبریک گفته و آرزوی سالی پرخیروبرکت و سلامتی برای همه عزیزان و خانواده آنان می‌کنم.

وی ادامه داد: این باعث افتخار ماست که در خدمت عزیزان ایثارگر باشیم و در واحدهای مختلف حضور پیدا می‌کنیم تا از نزدیک در جریان نیازها و مطالبات آنان باشیم و سعی می‌کنیم تا جایی که قوانین اجازه می‌دهد و میسر باشیم مشکلات این عزیزان را مرتفع کنیم و این کوچک‌ترین کاری است. باتوجه‌به اینکه ایثارگران در دوران دفاع مقدس از باارزش‌ترین دارایی خود یعنی جانشان گذشتند؛ هیچ‌گاه جبران زحمات و ایثارگری‌های آنان و خانواده آنان نخواهد شد و قطعاً با هیچ مقیاس مادی قابل‌جبران نخواهد بود.

دکتر مقیمی از ایثارگران خواست ضمن معرفی خود در صورت سؤال و یا مشکلی آن را طرح نمایند.

ایثارگران حاضر در جلسه به معرفی خود پرداختند؛ سپس آزاده موسوی فرزند شهید و رابط ایثارگران بیمارستان رازی ضمن خیرمقدم گفت: ابتدا از ریاست و مدیریت بیمارستانت رازی کمال تشکر را دارم؛ زیرا همیشه با پایبندی به ارزش‌های فرهنگ ایثار و شهادت ما را همراهی کرده و ایثارگران را موردتوجه و عنایت خودشان قرار داده‌اند تا آنجا که شرایطی فراهم کرده‌اند تا حتی مراجعین و بیماران ایثارگر مورد تکریم قرار گرفته و در اولویت نوبت‌دهی و گرفتن خدمات درمانی در بیمارستان هستند.

موسوی خلاصه‌ای از آمار ایثارگران و شرایط شغلی آنان ارائه کرد و سؤالات مطرح شده ایثارگران را به نمایندگی آنان مطرح کرد.

دکتر مقیمی به سؤالات مطرح شده که راجع به امکانات رفاهی ویژه ایثارگران، شرایط بازنشستگی ایثارگران، امتیاز طرح ترافیک ویژه ایثارگران توضیحاتی داد که به‌صورت زیر خلاصه شده است:

  • امکانات رفاهی دانشگاه ویژه ایثارگران بنابه‌درخواست ایثارگر و تأیید رفاهی دانشگاه میسر می‌باشد و تسهیلات بانکی در صورت عدم دریافت تسهیلات و یا تسویه سوابق وام میسر است.
  • امکان بازنشستگی زودتر از موعد فرزندان شهدا به دلیل تعداد بالای همکاران متقاضی و کمبود بودجه فعلاً امکان‌پذیر نیست.
  • طرح ترافیک نیز فقط به جانبازان ۵۰ درصد به بالا تعلق می‌گیرد.

این دیدار با تقدیر از ایثارگران و اهدای لوح و هدیه از طرف ریاست بیمارستان و امور ایثارگران خاتمه یافت.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

متن استاتیک شماره 1364 موجود نیست