دیدار مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران با مدیران، کارشناسان و کارکنان ایثارگر معاونت غذا و دارو دانشگاه به مناسبت هفته دفاع مقدس

به مناسبت هفته دفاع مقدس دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و همراهان با ایثارگران معاونت غذا و داروی دانشگاه دیدار کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و همراهان با ایثارگران معاونت غذا و داروی دانشگاه دیدار کردند.

این نشست روز چهارشنبه ۰۴ مهر۱۴۰۳ به میزبانی دکتر سید اسماعیل سادات‌ابراهیمی معاونت غذا و دارو، دکتر ابوالفضل نجاریان مشاور اجرایی معاونت و جمعی از مدیران، فرزندان شهدا و ایثارگران معاونت برگزار شد.

ابتدای جلسه دکتر نجاریان از حضور مجموعه مدیریت امور ایثارگران دانشگاه و همچنین مدیران، کارشناسان و کارکنان در این جلسه تشکر کرد و گفت: هدف این نشست گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری خاطرات ازخودگذشتگی، ایثارگری و شهدای گرامی است.

سپس دکتر مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع الاول، آغاز سال تحصیلی و گرامی داشت هفته دفاع مقدس از میزبانی دکتر سادات ابراهیمی معاون غذا و دارو و حضور ایثارگران  معاونت در این جلسه تشکر و قدردانی و گفت: هفته دفاع مقدس، یادآوری از خود گذشتگی، ایثار و شهادت است و لذا به همه شهدای قبل انقلاب ، انقلاب، جنگ تحمیلی، مدافعین حرم، سلامت و شهدای مقاومت ادای احترام و تعظیم داریم.

وی افزود مدیریت امور ایثارگران در این مناسبت‌ها فرصت را مغتنم می‌شمارد تا برای شنیدن نظرات شما ایثارگران معزز دانشگاه در خدمت شما باشد. دکتر مقیمی تأکید کرد: وظیفه خود می‌دانیم تا بر اساس قوانین و در چهارچوب مقررات پیگیری مسائل، مشکلات و مطالبات شما باشیم و در این امر کوتاهی نخواهیم کرد. شما ایثارگران بزرگوار در بخش‌های مختلف و حساس زحمات فراوانی را متحمل می‌شوید که البته این جایگاه و زحمات برای خداوند پوشیده نیست؛ لذا از ایزد منان برای شما اجر و ثواب اخروی جاویدان مسئلت داریم.

در ادامه حجت‌الاسلام دکتر غفاری معاون نهاد رهبری با اشاره به آیاتی در سوره‌های نساء و عادیات گفت: جایگاه مجاهد و ایثارگر در نزد خداوند باری‌تعالی به‌قدری رفیع است که در این دو آیه بر آن تأکید فراوان شده است. دکتر غفاری همچنین با ذکر خاطراتی از رزمندذگان در دوران دفاع مقدس بر این آیات آسمانی تأکید کرد.

سپس تعدادی از ایثارگران حاضر در این نشست به بازگویی و مرور خاطرات و ایثارگری رزمندگان و شهدا پرداخته و یاد آن دوران را زنده کردند.

در ادامه جلسه ایثارگران با ارائه توضیحاتی در مورد مشکلات و درخواست‌های خود پرداخته و از این مدیریت درخواست مساعدت کردند.

سپس دکتر مقیمی ضمن پاسخگویی به سوالات و درخواست‌ها، برخی از فعالیت‌های مدیریت امور ایاثرگران را تبیین کرد و گفت: ما در این مدیریت چندین برنامه اردو داریم که از ایثارگران و خانواده آنان دعوت می  شود بر ساس اطلاع‌رسانی‌های انجام شده در این اردوهای فرهنگی شرکت کنند.

همچنین وی ضمن اشاره به بازگشائی کلینیک دندانپزشکی دانشگاه گفت: برای بخش درمان ایثارگران معزز و همکاران ستاد در تلاش هستیم تا با همکاری و همدلی مسئولین امر، یک مجموعه درمانی برای دانشگاه راه‌اندازی کنیم.

در پایان با اهدا هدایایی از ایثارگران معاونت غذا و دارو تقدیر و تشکر به عمل آمد.

حمیده شفاعی
نویسنده:

حمیده شفاعی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *