دیدار مشاور رئیس دانشگاه و مدیر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران با اساتید ایثارگر دانشگاه مصادف با روز معلم و پاسداشت مقام استاد

به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم و مقام استاد دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و مدیر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران با دکتر قناعتی رئیس دانشگاه و جمعی دیگر از اساتید ایثارگر دیدار کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، به مناسبت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و بزرگداشت روز معلم و مقام استاد دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و مدیر امور ایثارگران با دکتر قناعتی رئیس دانشگاه، دکتر علی اکبری‌ساری رئیس مؤسسه تحقیقات و فناوری، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط‌عمومی دانشگاه و دکتر منصور کشاورز هیئت‌علمی دانشکده پزشکی دیدار کردند.

دکتر مقیمی ضمن پاسداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری از روز معلم و مقام استاد تجلیل کرد و گفت: اساتید ایثارگر دانشگاه علوم پزشکی تهران از سرمایه‌های بزرگ علمی و معنوی دانشگاه و الگوی باارزشی برای دانشجویان و جامعه علمی دانشگاه در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

دکتر قناعتی ضمن تبریک روز استاد و آرزوی موفقیت برای اعضای هیئت‌علمی دانشگاه بر این نکته تأکید کرد: برای تربیت انسان‌های مسئولیت‌پذیر راهی جز عبور از مسیر علم و تقوا نیست و این مهم نیاز به تلاش خستگی‌ناپذیر و ممارست فراوان و نادیده‌گرفتن شرایط سخت دارد. باید خود را بدهکار جامعه بدانیم نه طلبکار آن و این‌گونه است که می‌توانیم اثرگذار باشیم و انسان‌های بزرگ تربیت کنیم.

دکتر مقیمی و همراهان در ادامه دیدارهای دور‌ه‌ای به مناسبت گرامیداشت روز استاد با دکتر محمدرضا محمدی از اساتید ایثارگر در بیمارستان روزبه، همچنین با دکتر حسن توکلی، دکتر سید جلال رضائی در بیمارستان امیراعلم دیدار کردند.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

متن استاتیک شماره 1364 موجود نیست