عیادت مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران از دکتر سیدناصر عمادی ایثارگر جانباز 50درصد، متخصص بیماری‌های پوست و عضو هیئت‌علمی دانشکده پزشکی

مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران از دکتر سیدناصر عمادی ایثارگر جانباز 50درصد، متخصص بیماری‌های پوست و عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی عیادت کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، چهارشنبه 29 فروردین 1403 دکتر مقیمی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر امور ایثارگران و دکتر اکبر احمدی از دکتر سیدناصر عمادی ایثارگر جانباز 50درصد، متخصص بیماری‌های پوست و عضو هیئت علمی دانشکده پزشکی عیادت کردند.

در تاریخ 21 فروردین 1403 زیر پل صدر در تهران سارقان زور گیر به دکتر عمادی حمله کرده و باعث بیهوشی وی می شوند که پس از طی دوره یک‌هفته‌ای که در بیمارستان شریعتی در کما بود به هوش آمده و پس از بهبودی نسبی مرخص شد.

دکتر مقیمی ضمن اظهار تأسف از حادثه رخ داده از روند رو به بهبود دکتر عمادی ابراز خرسندی کرد و افزود: شما که از موهبت‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران هستید و همانطور که در دوران دفاع مقدس از جان گذشتگی و ایثار کردید پس از آن نیز با روحیه ایثارگری ویژه خود در عرصه خدمت به بیماران محروم کشور و حتی خارج از مرزهای کشور تلاش کردید که مایه افتخار و برکت علوم پزشکی تهران هستید.

دکتر عمادی مختصری از حادثه رخ داده تعریف کرد و افزود: همیشه سپاسگزار خداوند متعال بوده‌ام و تمام سعی و تلاش خود را کردم تا برای مردم، بیماران و به‌خصوص بیمارانی که در طبقه محروم و ضعیف جامعه هستند مفید باشم؛ چه در کشور خودم و چه در کشورهای ضعیف آسیایی و آفریقایی، که از این بابت خدا را شاکرم. با حادثه پیش آمده احساس می کنم این فرصتی را که خداوند برای ادامه حیات برای من ایجاد کرده مغتنم دانسته و کاستی‌های گذشته را جبران کنم.

دکتر مقیمی و دکتر احمدی ضمن تأکید بر حفظ سرمایه‌های ناب علمی و پزشکی همچون دکتر عمادی برای وی آرزوی سلامتی و بهبودی کامل کرده و بر آمادگی خود برای هرگونه کمک و همراهی تأکید کردند.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

متن استاتیک شماره 1364 موجود نیست