مدیر امور ایثارگران با ایثارگران بیمارستان جامع بانوان آرش دیدار کرد

دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران و همراهان در ادامه دیدارهای دوره‌ای دفتر ایثارگران با ایثارگران بیمارستان آرش دیدار کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، چهارشنبه 22 آذر 1402 دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران و همراهان در ادامه دیدارهای دوره‌ای با ایثارگران بیمارستان آرش دیدار کردند.
در این دیدار ابتدا دکتر آمنه عبیری رئیس بیمارستان آرش گفت: همکاران ایثارگر این بیمارستان از توانمندترین و مسئولیت پذیرترین پرسنل با سطح علمی بالا هستند. همچنین از مدیریت ایثارگران دانشگاه خواست تا با شنیدن مشکلات ایثارگران از آنان حمایت کنند.
در ادامه دکتر مقیمی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) و تشکر از میهمان‌نوازی ریاست بیمارستان آرش گفت: ایثارگران نماد عینی ایثار، شجاعت، صبر و مقاومت هستند. در همه کشورهای دنیا حتی اگر آن کشورها آغازگر جنگ بوده باشند، سربازان و آسیب‌دیدگان جنگ و خانواده آنان تا چند نسل مورد حمایت هستند؛ در حالی‌که رزمندگان به صورت داوطلبانه در جبهه‌ها حضور پیدا کردند با ایثارگری و رشادت‌هایی که داشتند، در مقابل تجاوز دشمن اجازه ندادند حتی یک‌وجب از این خاک به دست دشمن بعثی بیافتد.
وی افزود: امنیت و آرامش امروز ما مدیون ایثارگری و جانبازی شما و خانواده شماست. شاید عده‌ای سهمیه ایثارگران در دانشگاه را خلاف عدالت بین داوطلبان کنکور بدانند در صورتی که این سهمیه تنها 8 درصد از کل سهمیه داوطلبان کنکور  می‌باشد بنیه بالای علمی از طریق آمار و مستندات موجود در ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر قابل اثبات است.
دکتر مقیمی در ادامه به شرح فعالیت‌های دفتر ایثارگران پرداخت و از برنامه‌های مداوم ایثارگران در قالب اردو، همایشهای علمی- تخصصی و... گفت و نیز مرکز تحقیقات آسیب دیدگان جنگ و فعالیت‌های پژوهشی آن را معرفی کرد و از ایثارگران خواست تا از این ظرفیت برای ارائه فعالیت‌های پژوهشی خود استفاده کنند.
در ادامه دکتر امراللهی مدیریت بیمارستان آرش ضمن تشکر از دکتر مقیمی و همراهان به مناسبت حضور در بیمارستان آرش از ایثارگران بیمارستان به عنوان نیروهای پرتلاش، متعهد و توانمند تقدیر و تشکر کرد.
سپس هریک از ایثارگران خود را معرفی کردند و نظرات و پیشنهادهای خود را مطرح کردند. این دیدار با بحث و گفتگو پیرامون مشکلات حاضران جلسه و در نهایت تقدیر مدیر ایثارگران از فرد فرد آنان پایان یافت.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

متن استاتیک شماره 1364 موجود نیست