مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران در پیامی سالروز شهادت استاد مطهری و بزرگداشت مقام معلم و استاد را گرامی داشت

دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در پاسداشت مقام استاد در پیامی روز معلم و مقام استاد را به‌ویژه برای اساتید ایثارگر دانشگاه گرامی داشت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت امور ایثارگران، دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به مناسبت ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری در پاسداشت مقام استاد در پیامی روز معلم و مقام استاد را به‌ویژه برای اساتید ایثارگر دانشگاه گرامی داشت. متن پیام بدین شرح است:

"روز دوازدهم اردیبهشت مصادف با شهادت شهید مطهری و روز ادای احترام به مقام معلم و استاد است؛ روز کسانی که از تاریکی و ذلت جهل جامعه را به‌سوی روشنایی و سربلندی هدایت می‌کنند. همان راهی که تمام پیامبران الهی و امامان معصوم (ع) تا آخرین نفس سعی بر انجام آن داشتند تا مردم را از منجلاب غفلت و انحراف به‌سوی رستگاری ابدی سوق دهند و با سلاح برنده ایمان از زنجیرهای اسارت و بردگی این دنیای دون رها نمایند و راهی که فلاح و رستگاری در آن نهفته است را نشان دهند. آری در مقابل این‌همه عظمت و شکوه، نه توان سپاس است و نه وصف کلام.

ای عارفان علم و عمل روزتان مبارک؛ سلام ابدی نثار گام‌های استوارتان و بهشت جاویدان جایگاه ابدیتان باد."               

دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، مدیر دانشجویان شاهد و ایثارگر و مدیر امور ایثارگران

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

متن استاتیک شماره 1364 موجود نیست