دیدار مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران با دکتر حجت زارعتی، عضو هیئت‌علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و رزمنده دوران دفاع مقدس

در هفته دفاع مقدس مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران با دکتر حجت زارعتی، عضو هیئت‌علمی دانشکده بهداشت و رزمنده دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳، مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به همراه حجت‌الاسلام غفاری معاون نماینده نهاد رهبری در دانشگاه، دکتر ابوالفضل علیاری و دکتر اکبر احمدی با دکتر حجت زارعتی، عضو هیئت‌علمی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و رزمنده دوران دفاع مقدس دیدار کردند.

این دیدار که در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دوران دفاع مقدس صورت گرفت. دکتر احسان مقیمی مدیر امور ایثارگران دانشگاه، ضمن تبریک اعیاد ماه ربیع‌الاول و هفته دفاع مقدس گفت: در این هفته فرصت را مغتنم شمردیم تا برای یادآوری روزهایی که شما و سایر عزیزان ایثارگر بدون هیچ چشمداشتی ایثار کردید و در حال حاضر هم به‌صورت گمنام در دانشگاه فعالیت می‌کنید، خدمت برسیم و مراتب قدردانی و تشکر مدیریت امور ایثارگران را اعلام کنیم.

ایشان ضمن اشاره به آمار اعضای هیئت‌علمی ایثارگر شاغل در دانشگاه، در خصوص فعالیت‌ها و کمیته‌های فعال مدیریت امور ایثارگران توضیحاتی ارائه کرد و به معرفی مرکز تحقیقات و آسیب‌دیدگان جنگ پرداخت.

وی در ادامه توضیحاتی را در خصوص کتب خط مقدم که شامل خاطرات و مصاحبه‌های انجام شده با ایثارگران و جانبازان دانشگاه است و توسط مدیریت امور ایثارگران به چاپ می‌رسد، ارائه کرد و گفت: هدف از چاپ این کتب، نشر و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت بوده و بیانگر رشادت‌های انجام شده در دوران دفاع مقدس و انتقال آن ایثارها و جان‌فشانی‌ها به نسل‌های جدید می‌باشد. دکتر مقیمی از دکتر زراعتی انجام مصاحبه و بیان خاطرات از آن دوران را در آینده نزدیک درخواست کرد.

دکتر زراعتی از مدیریت امور ایثارگران برای این دیدار تشکر و قدردانی کرد و مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران با اهدای هدیه‌ای از دکتر زراعتی تقدیر به عمل آورد.

حمیده شفاعی
نویسنده:

حمیده شفاعی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *