دیدار مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران با دکتر علی قلی‌نژاد ایثارگر آزاده و جانباز

مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان در بیمارستان امام خمینی با دکتر قلی‌نژاد آزاده و جانباز دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دکتر مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و همراهان به مناسبت ۲۶ مرداد سالروز بازگشت آزادگان در بیمارستان امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند و با دکتر علی قلی‌نژاد آزاده و جانباز شاغل در بیمارستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که روز شنبه ۲۷ مرداد انجام شد، مجتبی امیری صدر مسئول و رابط ایثارگران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) و حاج‌آقا صادق‌پور مسئول پایگاه بسیج بیمارستان و تعدادی از ایثارگران حضور داشتند. دکتر مقیمی ضمن پاسداشت سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان به میهن اسلامی از رشادت‌ها و جانبازی‌های آزادگان در دوران اسارت یادکرد و گفت: آزادگان نشان غیرت، عظمت و عزت برای کشور ما هستند، این عزیزان سال‌های جوانی خود را جهت سربلندی ایران عزیز در سلول‌های دشمن اسیر بودند تا پرچم سربلند کشور عزیزمان ایران برای همیشه بدرخشد. وظیفه ما و همه ملت است که قدردان این عزیزان باشیم و آن یاد و خاطره آن ایثارگری‌ها را زنده نگه داریم.

دکتر قلی‌نژاد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات دکتر مقیمی و همراه هان از دوران اسارت خود خاطراتی تعریف کرد و گفت: با تمام محدودیت‌ها آزار و اذیت و شکنجه‌ها در اردوگاه‌های بعثی بچه‌ها سعی می‌کردند با برنامه‌های مختلف روحیه شاد خود را حفظ کنند از جمله برنامه‌ای به اسم ایستگاه جمعه که به‌صورت داستان سریالی نمایش اجرا می‌کردند. هیچ مناسبتی نبود اعم از تولد و یا شهادت ائمه و مناسبت‌های ملی که از کنارش گذشته باشیم؛ بلکه برای همه آنها برنامه‌ای داشتیم.

صادق‌پور به خاطرات خود در خصوص اعزام تیم‌های دانشگاه در دوران مقدس اشاره کرد و گفت: از همه مسئولین می‌خواهم همان‌طور که از ایثارگران هزینه می‌کنیم برای آنها هم هزینه کنند و از ارزش‌های انقلاب و شهدا پاسداری کنند.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *