نشست صمیمانه مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران با پزشکان و کارکنان ایثارگر مرکز طبی کودکان

دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و همراهان با ایثارگران مرکز طبی کودکان دیدار کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت امور ایثارگران، دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و دکتر ابوالفضل علیاری، دکتر اکبر احمدی و دیگر همکاران مدیریت ایثارگران با ایثارگران مرکز طبی کودکان دیدار کردند. این نشست یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ به میزبانی دکتر شروین بدو رئیس بیمارستان، دکتر هادی مخترع مدیر بیمارستان، آرام حسینی مسئول امور ایثارگران بیمارستان و جمعی از فرزندان شهدا و ایثارگران بیمارستان برگزار شد.

در این جلسه دکتر بدو ضمن خیرمقدم به دکتر مقیمی و همکاران مدیریت امور ایثارگران از برگزاری این نشست و دیدار چهره‌به‌چهره مسئولین ایثارگری دانشگاه با اساتید و کارکنان ایثارگر مرکز طبی تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه دکتر مخترع از حضور مجموعه مدیریت امور ایثارگران دانشگاه تشکر کرد و افزود: این بیمارستان در سطح کشور شاخص بوده و قطب درمانی ویژه کودکان در کشور است و کارکردن برای این مجموعه مایه مباهات است. وی همچنین به خلاصه‌ای از فعالیت‌های جهادی انجام شده در این مرکز از جمله ویزیت رایگان، برپایی ایستگاه صلواتی، نصب بنر و..... با مشارکت فعال پزشکان، کارکنان و حوزه بسیج بیمارستان پرداخت.

سپس دکتر مقیمی از میزبانی مسئولین و حضور ایثارگران بیمارستان در این جلسه قدردانی کرد و گفت: کارکردن در بیمارستانی که مراجعین آن اطفال هستند مشکلات خاص خود را داشته و نیازمند پرسنلی با روحیه سرشار از لطافت، حوصله، ظرافت و دقت است و با این مشخصات زحمات و کار شاغلین این مجموعه به‌ویژه ایثارگران را دوچندان می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی فعالیت در این مرکز صبر است و خداوند در قرآن بشارت داده که پاداش صابرین محفوظ بوده و اجر آنها را خواهد داد.

در ادامه پزشکان و کارکنان ایثارگر بیمارستان حاضر در جلسه، برخی از مسائل و درخواست‌های خود را مطرح کرده و مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به سؤالات و درخواست‌های آنان پاسخ داد و اضافه کرد: از وظایف مهم مدیریت ایثارگران دانشگاه است که علاوه بر پذیرا بودن ایثارگران معزز و فرزندان شهدا در این مدیریت، در واحدهای مختلف دانشگاه حضور پیدا کند و علاوه بر عرض خداقوت و تقدیر از ایثارگران، از نزدیک در جریان نیازها و مطالبات آنان قرار گیرد و تا جایی که قوانین اجازه می‌دهد و میسر باشد مشکلات این عزیزان را پیگیری و مرتفع نماید.

در پایان این دیدار با اهدا هدایایی از ایثارگران این مرکز تقدیر شد.

برای دسترسی به این خبر کامل از لینک اینجا وارد شوید.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *