برگزاری دومین جلسه کمیته ورزشی ایثارگران در سال ۱۴۰۳

کمیته ورزشی ایثارگران با دستور جلسه پیش‌بینی برنامه‌های ورزشی ایثارگران در هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، دومین جلسه کمیته ورزشی ایثارگران دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ در دفتر امور ایثارگران برگزار شد. این جلسه با حضور امیر شایگان‌راد مدیر تربیت بدنی دانشگاه دکتر علی دیرنده، دکتر مسعود همتی، دکتر اکبر احمدی ،دکتر کمال اعظم، دکتر حجت اله سلیمانی، ابوالفضل سالاریان‌زاده، رحمان شعبان نیا، محمد اشتیاقی دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و مدیر امور ایثارگران برگزار شد.

دکتر مقیمی پس از عرض خیرمقدم به حاضرین جلسه و عرض تسلیت به مناسبت ایام عزاداری در ماه محرم و ماه صفر و آرزوی قبولی زیارت زائرین اربعین حسینی ضمن مرور مصوبات جلسات قبلی کمیته گفت: سانس آقایان ویژه ایثارگران به روال گذشته یعنی روزهای شنبه و دوشنبه هر هفته برگشت و به‌طورکلی امکان استفاده رایگان حداکثر دو سانس در هفته ویژه خواهران و برادران ایثارگر در استخر شهید توکلی برقرار است. همچنین ایثارگران و خانواده‌های آنها می‌توانند از تمام فضاهای ورزشی دانشگاه به طور رایگان استفاده کنند.

در ادامه دکتر همتی گزارشی از وضعیت موجود اماکن و فضاهای وزشی و آمار دانشجویان و کارکنان ارائه کرد. وی بر این نکته تأکید کرد طبق آمار ده سال گذشته سرانه فضای ورزشی به‌ازای یک نفر در دانشگاه به‌ظاهر نزدیک به استاندارد است؛ ولی باتوجه‌به اینکه بخش قابل‌توجهی از این اماکن ورزشی در انحصار واحدهای تابعه دانشگاه قرار گرفته کماکان درصد کمی از کارکنان به فضاهای ورزشی دسترسی دارند.

دکتر مقیمی با استناد بر همین گزارشات بر شناسنامه‌دار کردن فضاها و اماکن ورزشی تأکید کرد و گفت: این موضوع نیاز به پیگیری و تلاش بیشتر تا حصول نتیجه دارد. مشاور ایثارگران رئیس دانشگاه سپس به‌ضرورت حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و برگزاری برنامه‌های ویژه در هفته دفاع مقدس تأکید کرد از حاضرین جلسه خواست تا نقطه‌نظرات خود را در مورد چگونگی برگزاری برنامه‌های ورزشی در قالب اردو و مسابقات ورزشی در آن ایام بیان کنند.

پس از بیان نظرات و پیشنهادات حاضرین در جلسه موارد ذیل تصویب شد:

  • برگزاری مسابقات ورزشی ویژه ایثارگران:
  • آقایان در رشته‌های شنا و تنیس‌روی‌میز در استخر شهید توکلی شنبه ۱۷ شهریور
  • آقایان در رشته‌های دارت فوتبال روی میزی (فوتبال‌دستی)، سالن ورزشی بدنسازی سازمان مرکزی ۱۹ یا ۲۰ شهریور
  • بانوان در رشته شنا در استخر شهید توکلی یکشنبه ۱۸ شهریور
  • بانوان در رشته‌های فوتبال روی میزی (فوتبال‌دستی)، دارت و تنیس‌روی‌میز در سالن ورزشی بدنسازی سازمان مرکزی ۱۹ یا ۲۰ شهریور
  • برنامه‌ریزی جهت برگزاری اردوی فرهنگی - ورشی ایثارگران و خانواده آنان در شهریورماه و همچنین فصل پاییز
  • اولویت یک اردوی یکروزه بازدید از شهرک سینمایی دفاع مقدس در اتوبان قم
  • اولویت دو اردوی دو روزه همراه با اقامت شبانه در هتل دیزین
  • اولویت سه اردوی دو روزه همراه با اقامت شبانه و یا اردوی یکروزه در اردوگاه الزهرا  
  • برگزاری سومین برنامه پیاده‌روی جامعه دانشگاهی با عنوان زنگ نشاط و سلامت در ۲۷ شهریور هم‌زمان با هفته وحدت و هفته دفاع مقدس
حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

ارسال نظر

نظر خود را وارد نمایید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *