سرخط خبرها

طرح برگزاری همایش کشوری تقدیر از نخبگان برتر شاهد و ایثارگر و کنگره نقش بهداشت در دفاع مقدس در کمیته آموزش و پژوهش ایثارگرا

کمیته آموزش و پژوهش ایثارگران اعلام کرد، همایش کشوری تقدیر از دفتر امور ایثارگراندر دانشگاه برگزار خواهد شد.

کمیته آموزش و پژوهش ایثارگران اعلام کرد، همایش کشوری تقدیر از نخبگان برتر شاهد و ایثارگر و کنگره نقش بهداشت در دفاع مقدس در دانشگاه  برگزار خواهد شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، اولین کمیته آموزش و پژوهش مدیریت امور ایثارگران با هدف ارتقا آموزشی و پژوهشی  جامعه ایثارگران دانشگاهی روز دوشنبه 10 مهر 1403 در مدیریت امور ایثارگران با حضور اعضای کمیته، دکتر علیرضا همتی مدیر اجرایی مرکز تحقیق و توسعه سیاست‌های دانشگاه، دکتر احسان مقیمی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران، دکتر مهدی نوروزی معاون پژوهشی مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی بالینی، دکتر سید رضا حسینی سده معاون مدیریت دانشجویان شاهد و ایثار، دکتر عارفه جعفریان عضو هیئت‌علمی مرکز تحقیقات آسیب‌دیدگان جنگ، دکتر اکبر احمدی و حمیده شفاعی از همکاران امور ایثارگران برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر احسان مقیمی ضمن خیرمقدم تشکر از حضور مدعوین و عرض تسلیت به مناسبت شهادت سید مقاومت سیدحسن نصرالله و شهدای حوادث ظالمانه رژیم صهیونیستی به شرح اقدامات مصوبات جلسه قبل پرداخت. 

سپس دکتر جعفریان در مورد فراخوان طرح‌های پژوهشی در حوزه ایثارگران سخن گفت. سخنان دکتر جعفریان درباره محورهای پیشنهادی عناوین طرح و اولویت‌بندی آنها، مزایای شرکت در فراخوان، مهلت و نحوه ارسال طرح توسط حاضرین توضیحاتی مورد بحث و بررسی و تبادل نظر قرار گرفت و مقرر شد برخی از محورهای پیشنهادی حذف و یا اصلاح شده و  فرمت طرح منطبق با HSR و نحوه ارسال آن تعیین گردید. در این مورد از همکاری گروه آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه نیز استفاده خواهد شود.

سپس مقرر شد مقالات دریافتی ابتدا توسط کمیته آموزش و پژوهش مورد بررسی اولیه قرار گرفته و سپس به مرکز تحقیقات آسیب‌دیدگان جنگ جهت بررسی و تأیید نهایی ارسال شده و همچنین عناوین و محورهای پژوهش به شکل پوستر به کل دانشگاه‌ها و سازمان‌های وابسته اطلاع‌رسانی و ارسال شود.

در ادامه دکتر همتی به ارائه طرح  نیازسنجی آموزشی و پژوهشی با توضیح اهداف اختصاصی و کاربردی پرداخت که موردبحث و بررسی اعضا قرار گرفت و مقرر شد در پژوهشیار ثبت شود.

دکتر مقیمی در مورد آیین‌نامه تقدیر از نخبگان جامعه ایثارگران کشور و پیگیری‌های صورت‌گرفته و همچنین برگزاری جشنواره توضیحاتی ارائه کرد.

جلسه پس از برقراری ارتباط برخط با دکتر مهدی نوروزی و پیش بینی نحوه برگزاری کنگره یک‌روزه «نقش بهداشت در دفاع مقدس» در سال جاری پایان یافت.

حمیده شفاعی
Author:

حمیده شفاعی

تصاویر

0 Comments for this article

comment

Post your comment:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *
Enter your desired term to search
Enter your desired term to search
Theme settings