نشست و گفت‌وگوی صمیمانه مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران با هیئت‌علمی و کارکنان ایثارگر دانشکده توان‌بخشی

مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و همراهان با ایثارگران دانشکده توان‌بخشی دیدار کردند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران مدیریت امور ایثارگران، مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و همراهان با ایثارگران دانشکده توان‌بخشی دیدار کردند.

این دیدار در تاریخ 19/03/1403 به میزبانی دکتر سید رضا خاتون‌آبادی ریاست دانشکده، دکتر نورالدین نخستین انصاری مسئول امور ایثارگران دانشکده و جمعی از فرزندان شهدا و اعضای هیئت‌علمی ایثارگر دانشکده برگزار گردید.

دکتر سید احمدرضا خاتون‌آبادی ریاست دانشکده پس از خیرمقدم به مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و همکاران مدیریت امور ایثارگران دانشگاه از حضور مجموعه مدیریت امور ایثارگران دانشگاه و همچنین اعضا هیئت‌علمی و کارکنان ایثارگر دانشکده در این جلسه تشکر کرد و گفت: باتوجه‌به ارتقا و پیشرفت تکنولوژی و گرایش نیروهای جوان و دانشجویان نسل امروز  به رویکردهای جدید، می‌بایست برای ترویج و حفظ فرهنگ و ایثار و شهادت و اشاعه آن در نسل امروز از رویکرد نوین استفاده کنیم.

سپس دکتر مقیمی از میهمان‌نوازی ریاست محترم و حضور ایثارگران دانشکده در این جلسه قدردانی کرد و افزود; فرهنگ ایثار و شهادت به‌عنوان والاترین ارزش‌های انسانی در دین مبین اسلام مدنظر بوده و همواره بر آن تأکید شده است. این فرهنگ در عرصه‌های مختلف دارای جایگاه، آثار و نتایج گسترده‌ای در مکتب حماسی اسلام است و می‌بایست با استفاده از پیشرفت‌ها و تکنولوژی روز این فرهنگ را به نسل جدید منقل کنیم.

مشاور ایثارگران رئیس دانشگاه در ادامه به برگزاری دوره‌های روش تحقیق و مهارت‌های زندگی برای دانشجویان دانشگاه و سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اشاره کرد و گفت: این دوره‌ها هفته‌ای یک روز به‌صورت مجازی در فضای اسکای‌روم ارائه می‌شود و این مباحث به‌صورت مدون بوده و از سال‌های گذشته آغاز و امسال هم با اصول پیش می‌رود.

مدیر امور ایثارگران با تأکید بر فعالیت‌های مرکز تحقیقات آسیب‌دیدگان جنگ افزود: این مدیریت از علاقه‌مندان به کارهای تحقیقاتی استقبال می‌کند. دکتر مقیمی با اشاره به انجام ویزیت سرپایی در معاونت توسعه، به آماده‌سازی درمانگاه جامعی برای استفاده کارکنان  دانشگاه در ماهای آینده اشاره کرد.

سپس دکتر نورالدین نخستین انصاری مسئول و رابط امور ایثارگران در دانشکده از حضور مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و همکاران این مدیریت تشکر نمود و افزود: در این دانشکده کلیه مسائل اداری و اجرایی مربوط به ایثارگران به طور مستمر و سریع پیگیری و اجرا می‌شود.

در ادامه جلسه کارکنان و اعضا هیئت‌علمی ایثارگر دانشکده حاضر در جلسه پس از معرفی خود برخی از مسائل و درخواست‌های خود را مطرح کردند که دکتر مقیمی ضمن تشکر از حضورشان  در این جلسه ضمن پاسخ به سؤالات و درخواست‌های ایثارگران تأکید کرد: از وظایف مهم مدیریت ایثارگران دانشگاه  است که در واحدهای مختلف دانشگاه حضور پیدا ‌کند و از نزدیک علاوه بر ابراز ارادت و تقدیر از ایثارگران در جریان نیازها و مطالبات آنان قرار گیرد و تا جایی که قوانین اجازه می‌دهد در جهت رفع نیازها و مشکلات و رفاه عزیزان ایثارگر تلاش کند.

در ادامه دکتر ابوالفضل علیاری، معاون مدیریت امور ایثارگران از تشکیل بانک ایده در دفتر امور ایثارگران گفت و اضافه کرد: این مدیریت منتظر دریافت ایده‌ها و پیشنهاد ایثارگران بوده و از ایده‌های برتر برای پیشبرد بهتر فعالیت‌های این مدیریت استفاده خواهد شد.

دکتر خاتون‌آبادی نیز با اشاره به نکات، علایق و فعالیت‌های پیشین دانشکده در خصوص طب سالمندی، اعلام آمادگی و همکاری دانشکده را برای ارائه به ایثارگران به ویژه جانبازان معزز در این زمینه اعلام کرد.

در  پایان و با اهدا هدایایی از ایثارگران این دانشکده تقدیر شد.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

متن استاتیک شماره 1364 موجود نیست